Zapomenuté heslo | Registrace Přihlášení:
Navigace: ZAHRADNÍ TECHNIKA PÁRAL s.r.o / Naše služby / Servis techniky u zákazníka
Kategorie
Rychlý kontakt
Pobočka Písek
TEL:  382 271 693
GSM: 731 441 904
    pisekmilanparal.cz
 
Pobočka Strakonice
TEL   383 322 119
GSM  731 441 903
   strakonicemilanparal.cz
Náš tip
nůžky na živé ploty elektrické vertikutátory  řetězové pily  vysavače a fukary  štípače a pily na palivo 
Novinky

Wapky STIHL s podzimní slevou

Jak vybrat motorovou pilu

Podzimní cenová akce na techniku STIHL 2017

Jak vybrat nejlepší vysavač a fukar na listí

Napsali o nás - ZAHRADNÍ TECHNIKA PÁRAL s.r.o. slaví pětileté výročí

Otevřena stálá expozice zahradního nábytku!

Informace o EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Servis techniky u zákazníka

 

Další nová služba pro naše zákazníky

  • Potřebuje váš traktor nebo kultivátor odbornou péči?
  • Je pro vás doprava takového stroje do servisního centra problematická?
  • Jste zaneprázdněni svým zaměstnáním a nemáte čas na řešení těchto problémů?

Obraťte se s důvěrou na nás!

 

Nabízíme servis větších strojů přímo na vaší zahradě!

Objednáte-li si u nás servis stroje v místě jeho nasazení, můžete se spolehnout na stejně kvalitně odvedenou práci, jako byste jej odvezli do jakéhokoliv našeho servisního centra.

Jak to probíhá?

Kontaktujte nás, nejlépe telefonicky, za účelem objednání služby. V průběhu hovoru od vás budeme potřebovat sdělit značku výrobce a typ stroje, který potřebujete opravit. Tyto informace naleznete na výrobním štítku, v záručním listě nebo v prodejním dokladu.

Dále nám popíšete vlastními slovy, o jakou závadu se jedná. Pro upřesnění vám technik může položit několik otázek, kdy se pokusí na základě vašich odpovědí o předběžnou identifikaci závady. Na závěr si společně domluvíme termín příjezdu našeho technika na místo. Při hledání vhodného termínu se vám pokusíme vyjít maximálně vstříc, pro nás není jakýkoliv čas problém!

 

V dohodnutý den a hodinu se dostaví náš servisní specialista. Mimo skladem dostupných náhradních dílů si sebou přiveze i veškeré dopravitelné prostředky pro opravu vašeho stroje. Jedná se v podstatě o malou pojízdnou dílnu, která bude tvořit zázemí během opravy. Společně znovu prodiskutuje povahu závady, pravděpodobnou příčinu, způsob, jakým bude odstraněna, a předpokládanou cenu opravy.

Po stvrzení patřičných dokumentů technik započne s vlastní opravou stroje. Nevyskytne-li se žádný další nečekaný problém, provede technik celkovou opravu a stroj vyzkouší v praxi. Na základě vašeho přání může technik provést přímo na místě i celkovou profylaktickou prohlídku servisovaného stroje, to znamená, že stroj prohlédne po všech technických stránkách a seznámí vás s jeho stavem, případně doporučí další potřebné kroky. Budete-li si to přát, a bude-li jejich odstranění v rámci časových možností a přítomného vybavení, provede opravu i těchto závad.

Na závěr vám předvede stroj v provozu. Po odsouhlasení už jen vyplní potřebné doklady a požádá vás o úhradu poskytnutých služeb.

Pokud servisní technik zjistí, že povaha závady neumožňuje její odstranění na místě, odveze si stroj sebou do servisního centra, kde dokončí opravu. Následně budete kontaktováni a opět si společně domluvíte termín, kdy vám stroj bude přivezen zpět. I v tomto případě následuje vyzkoušení a předvedení za vaší účasti.

 

U jakých strojů je vhodné řešit servis formou výjezdu technika na místo?

  • Zahradní traktory a ridery
  • Malotraktory
  • Sekačky – rotační, bubnové
  • Kultivátory
  • Drtiče a štěpkovače
  • Štípače dřeva
  • Sněhové frézy
  • Jakékoliv ostatní robustnější stroje

 Neplýtvejte svým časem, obraťte se s jakýmkoliv problémem na nás!

Zákaznická linka

ZAHRADNÍ TECHNIKA PÁRAL, s.r.o.
Pražská 484, 397 01 Písek
Telefon: +420 382 271 693
Mobil: +420 731 441 904
E-mail: pisek (@) milanparal.cz

Chci být informován
o novinkách